5 Povești interesante despre viață

         
             

              Uneori oamenii vin în viața ta și tu știi imediat că erau meniți să fie acolo, să îndeplinească un fel de scop, să-ți dea o lecție sau să te ajute să-ți dai seama cine ești sau cine vrei să devii. Nu știi niciodată cine pot fi acești oameni (posibil colegul tău de cameră, vecinul, colegul tău de muncă, prietenul de multă vreme, iubitul sau chiar un străin complet), dar când îți închizi ochii cu ei, știi chiar în acel moment că îți vor afecta viața în unele mod profund.

           Și uneori ți se întâmplă lucruri care pot părea oribile, dureroase și nedrepte la început, dar în reflecție descoperi că, fără a depăși acele obstacole, nu ți-ai fi realizat niciodată potențialul, puterea, voința sau inima.

           Totul se întâmplă cu un motiv. Nimic nu se întâmplă întâmplător sau prin noroc. Boala, rănirea, dragostea, momentele pierdute de adevărată măreție și stupiditatea apar pentru a testa limitele sufletului tău. Fără aceste mici teste, oricare ar fi ele, viața ar fi ca un drum asfaltat, drept și plat către nicăieri. Ar fi sigur și confortabil, dar plictisitor și complet inutil.

              Oamenii pe care îi întâlnești care îți afectează viața și succesul și căderile pe care le experimentezi te ajută să creezi cine devii. Chiar și experiențele rele pot fi învățate , de fapt, acestea sunt probabil cele mai puternice și importante. Dacă cineva te rănește, te trădează sau îți frânge inima, iartă-l, pentru că te-au ajutat să înveți despre încredere și importanța de a fi precaut atunci când îți deschizi inima. Dacă cineva te iubește, iubește-l înapoi necondiționat, nu numai pentru că te iubește, ci pentru că într-un fel te învață să iubești și cum să-ți deschizi inima și ochii la lucruri.

               Faceți ca fiecare zi să conteze !!! Apreciază fiecare moment și ia din acele momente tot ceea ce poți pentru tine s-ar putea să nu-l mai poți experimenta niciodată. Vorbește cu oameni cu care nu ai mai vorbit până acum. Lăsați-vă  îndrăgostiți, eliberați-vă și puneți-vă pe primul loc, la înălțime. 
                Ține capul sus pentru că ai tot dreptul. Spune-ți că ești un individ grozav și crede în tine, pentru că dacă nu crezi în tine, va fi greu pentru ceilalți să creadă în tine. Poți face din viața ta orice îți dorești. Creați-vă propria viață, apoi ieșiți și trăiți-o fără absolut niciun regret. 

       Vă voi prezenta mai jos cateva povestioare frumoase , scurte ,interesante si inspiratoare  despre viață!
        

    1.UN STUDENT AL COLEGIULUI DE 87 DE ANI NUMIT ROSE


În prima zi de școală profesorul nostru s-a prezentat și ne-a provocat să cunoaștem pe cineva pe care nu-l cunoșteam deja.

M-am ridicat să mă uit în jur când o mână blândă mi-a atins umărul. M-am întors pentru a găsi o bătrână zbârcită, bătrână, care se îndrepta spre mine cu un zâmbet care i-a luminat întreaga ființă.


 
Ea a spus: „Bună! Numele meu este Rose. Am optzeci și șapte de ani. Pot să vă îmbrățișez? ”

Am râs și am răspuns cu entuziasm: „Bineînțeles că poți!” și ea mi-a dat o strângere uriașă.

„De ce ești la facultate la o vârstă atât de tânără și inocentă?” Am întrebat.

Ea a răspuns în glumă: „Sunt aici să întâlnesc un soț bogat, să mă căsătoresc și să am câțiva copii ...”

„Nu serios”, am întrebat. Eram curios ce ar fi putut să o fi motivat să ia această provocare la vârsta ei.

„Am visat întotdeauna să am o educație la facultate și acum primesc una!” mi-a spus.

După oră, ne-am îndreptat spre clădirea uniunii studențești și am împărțit un milkshake cu ciocolată. Am devenit prieteni instant. În fiecare zi, pentru următoarele trei luni, părăseam clasa împreună și vorbeam non-stop. Am fost mereu hipnotizat ascultând această „mașină a timpului” în timp ce ea mi-a împărtășit înțelepciunea și experiența.

         Pe parcursul anului, Rose a devenit o pictogramă a campusului și s-a împrietenit cu ușurință oriunde a mers. Îi plăcea să se îmbrace și se delecta cu atenția acordată de la ceilalți studenți. Ea o trăia.

La sfârșitul semestrului am invitat-o ​​pe Rose să vorbească la banchetul nostru de fotbal. Nu voi uita niciodată ce ne-a învățat ea, din moment ce  a urcat pe podium.

     Când a început să țină discursul pregătit, și-a lăsat cărțile pe podea, frustrată și puțin jenată, s-a aplecat în microfon și a spus pur și simplu: „Îmi pare rău că sunt atât de nervoasă. Am renunțat la bere pentru Post și acest whisky mă omoară! Nu-mi voi putea spune  niciodată discursul în ordine, așa că lasați-mă să povestesc tot ceea ce știu ”.


În timp ce am râs, ea a tras adânc o gură de aer  și a început: „Nu ne oprim din joacă pentru că suntem bătrâni, îmbătrânim pentru că nu ne mai jucăm. Există doar patru secrete pentru a rămâne tânăr, a fi fericit și a obține ce vrei , trebuie să ai un vis. Când îți pierzi visele, mori.
Avem atât de mulți oameni care se plimbă în jur, care sunt morți și nici măcar nu știu asta! Există o diferență uriașă între a îmbătrâni și a crește.

Dacă ai nouăsprezece ani și stai în pat un an întreg și nu faci un lucru productiv, vei împlini douăzeci de ani.

Dacă am optzeci și șapte de ani și rămân în pat un an și nu fac niciodată nimic, voi împlini optzeci și opt de ani.

Oricine poate îmbătrâni. Acest lucru nu necesită niciun talent sau abilitate. Ideea este să crești găsind întotdeauna oportunități în schimbare, fără regrete.

Vârstnicii, de obicei, nu au regrete pentru ceea ce am făcut, ci mai degrabă pentru lucruri pe care nu le-am făcut. Singurii oameni care se tem de moarte sunt aceia cu regrete. ”

Ea și-a încheiat discursul cântând curajos „Trandafirul”.

Ne-a provocat pe fiecare dintre noi să studieze versurile și să le trăiască în viața noastră de zi cu zi.

La sfârșitul anului, Rose a terminat facultatea pe care o începuse cu toți acei ani în urmă. La o săptămână după absolvire, Rose a murit liniștită în somn.

Peste două mii de studenți au participat la înmormântarea ei în omagiul minunatei femei care a predat prin exemplu că  niciodată nu este prea târziu pentru a fi tot ce poți fi. Când terminați de citit acest lucru, vă rugăm să trimiteți acest sfat pașnic prietenilor și familiei dvs., sigur  se vor bucura cu adevărat!

Facem o viață prin ceea ce obținem, facem o viață prin ceea ce oferim. Trebuie să râzi și să găsești umor în fiecare zi. 


     2.CONSTRUIREA CASEI

          Un tâmplar în vârstă era gata să se retragă. El i-a spus angajatorului său contractor despre planurile sale de a părăsi afacerea cu construcția de case pentru a trăi o viață mai liniștită alături de soția sa și a se bucura alaturi de familia sa . Îi era dor de salariu în fiecare săptămână, dar voia să se retragă. 

     Antreprenorul i-a părut rău că și-a văzut bunul său muncitor plecând și l-a întrebat dacă poate construi o singură casă ca o favoare personală. Tâmplarul a spus da, dar de-a lungul timpului a fost ușor de văzut că inima lui nu era în munca sa. El a recurs la o manoperă de calitate și a folosit materiale inferioare. A fost un mod nefericit de a pune capăt unei cariere dedicate.

Când tâmplarul și-a terminat munca, angajatorul său a venit să inspecteze casa. Apoi a întins cheia ușii din față tâmplarului și a spus: „Aceasta este casa ta ... darul meu pentru tine”.

Tâmplarul a fost șocat!

Ce păcat! Dacă ar fi știut doar că își construiește propria casă, ar fi făcut totul atât de diferit.

Așa este și la noi. Ne construim viața, zi de zi, de multe ori punând mai puțin decât tot ce putem în clădire. Apoi, cu un șoc, ne dăm seama că trebuie să trăim în casa pe care am construit-o. Dacă am putea să o facem, am face-o mult diferit.

Dar nu vă puteți întoarce. Tu ești tâmplarul și în fiecare zi dai cu un cui, așezi o scândură sau ridici un zid. Cineva a spus odată: „Viața este un proiect de bricolaj”. Atitudinea ta și alegerile pe care le faci astăzi te ajută să construiești „casa” în care vei trăi mâine. Prin urmare, Construiește cu înțelepciune!
  

     3.SEZONURILE VIEȚII

            Era un bărbat care avea patru fii. Voia ca fiii săi să învețe să nu judece lucrurile prea repede. Așa că i-a trimis pe fiecare într-o căutare, la rândul său, să meargă să se uite la un copac  aflat la mare distanță.
           Primul fiu a plecat iarna, al doilea în primăvară, al treilea vara și fiul cel mic în toamnă.
 
După ce au plecat și s-au întors, i-a chemat împreună pentru a descrie ceea ce văzuseră.

          Primul fiu a spus că copacul era urât, îndoit și răsucit.

Al doilea fiu a spus că nu e așa - era acoperit cu muguri verzi și plin de promisiuni.

Al treilea fiu nu a fost de acord, a spus că era încărcat de flori care miroseau atât de dulce și arătau atât de frumos, încât era cel mai grațios lucru pe care îl văzuse vreodată.

Ultimul fiu nu era de acord cu toți, a spus că erau fructe coapte  și căzute pe jos ,  era plin de viață și împlinire.

Omul le-a explicat apoi fiilor săi că sunt în regulă, pentru că nu mai văzuseră decât un anotimp în viața copacului.

            El le-a spus că nu puteți judeca un copac sau o persoană cu un singur anotimp și că esența a ceea ce sunt - și plăcerea, bucuria și dragostea care provin din acea viață - pot fi măsurate doar la final când toate anotimpurile sunt sus.
Dacă renunți când este iarnă, vei pierde promisiunea primăverii tale, frumusețea verii tale, împlinirea toamnei tale.

Nu judecați o viață după un sezon dificil. Nu lăsa durerea unui sezon să distrugă bucuria tuturor celorlalți. 


         4.VALOAREA NOASTRĂ

     Un orator cunoscut și-a început seminarul susținând o bancnotă de 20 USD. În acea sală unde se aflau  200 de persoane , el a întrebat: „Cui i-ar plăcea această bacnotă de 20 de dolari?”

Toata lumea era cu mâinile in sus .

El a spus: „Voi da acești 20 de dolari unuia dintre voi, dar mai întâi, lăsați-mă să fac asta.” A continuat să strice bancnota de dolar si sa o boțească.

Apoi a întrebat: „Cine o mai vrea?”

Totuși mâinile erau ridicate în aer.

„Ei bine”, a răspuns el, „Ce se întâmplă dacă fac asta?” Și a lăsat-o pe pământ și a început să o macine în podea cu pantoful.

L-a ridicat, acum tot mototolit și murdar. „Acum cine mai vrea?” Totuși, mâinile erau  în aer.

„Prietenii mei, ați învățat cu toții o lecție foarte valoroasă. Indiferent ce i-am făcut banilor, i-ați vrut totuși pentru că nu au scăzut în valoare.
 Încă valorează 20 de dolari!

           De multe ori în viața noastră, suntem lăsați, mototolați și loviți în murdărie de deciziile pe care le luăm și de circumstanțele care ne vin în cale.

Ne simțim ca și cum am fi lipsiți de valoare. Dar, indiferent ce s-a întâmplat sau ce se va întâmpla, nu vă veți pierde niciodată valoarea. 


         5.  GĂSEȘTE  FERICIREA

       Odată, un grup de 50 de persoane participa la un seminar. Deodată vorbitorul s-a oprit și a decis să facă o activitate de grup. A început să ofere fiecărui participant câte un balon. Fiecare a fost rugat să-și scrie numele pe ea folosind un stilou. Apoi, toate baloanele au fost colectate și puse într-o altă cameră.

              Acum, acești delegați au fost lăsați în camera respectivă și au fost rugați să găsească balonul care avea numele lor scris în 5 minute. Toată lumea își căuta frenetic numele, ciocnindu-se unul cu celălalt, împingându-se în jurul celorlalți și era un haos total.

La sfârșitul celor 5 minute nimeni nu și-a putut găsi propriul balon. Acum li s-a cerut fiecăruia să adune la întâmplare un balon și să-l dea persoanei al cărei nume era scris pe el. În câteva minute fiecare avea propriul balon.

Vorbitorul a început apoi: „Acest lucru se întâmplă în viața noastră. Toată lumea caută frenetic fericirea de jur împrejur, neștiind unde este.

            Fericirea noastră stă în fericirea altor oameni.

 Dă-le fericirea lor; îți vei obține propria fericire. Și acesta este scopul vieții umane ... căutarea fericirii".




Comentarii

Postări populare